هیچ چیزی مثل یک میز کار شلوغ بهره وری شما را پایین نمی آورد.

همه ما به دنبال آرامش در محیط کار و کارایی بیشتر هستیم، گاهی در انجام و یا تکمیل کاری به مشکل برمی خوریم و نمی توانیم کارهایمان را به موقع تمام کنیم.

در این مواقع بهتر است یک نگاهی به میز کارتان بیندازید. شاید این عدم کارایی به خاطر بی نظمی و بهم ریختگی روی میز کارتان باشد.

امروز بچه های تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا تصمیم دارند تا با شما خوانندگان عزیز در مورد سازماندهی میز کار و ابزار مفید برای یک میز کار، مطالبی را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: " چگونه طراحی داخلی یک دفتر کار می تواند بر خلاقیت پرسنل تاثیر بگذارد "


آقای وبلاگ کارتان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه پژوهشی سیـمیـا مشاوره پایان نامه و امور دانشجویی معرفی بهترین سایت های ایران زندگی در استرالیا - قاره اقیانوسیه فلزیاب اورجینال دانشگاه پویا فلش مموری چیست؟ Alien Music ویرایش pes